Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb net een weekje terug 2 konijntjes gehaald uit de pets place.

3 dagen later was er al 1 overleden helaas, nu doet de tweede heel raar ze laat zich steeds van een hoogte vallen, ze klimt in de tralies  of springt tegen de muur aan en laat zich dan hartstikke hard vallen ik maak me hier zorgen over want het is nog maar een baby en maak me zorgen dat ze zich zelf wat aandoet ik zou graag willen weten wat ik hiermee aan moet en waarom ze het doet.

Alvast bedankt 

Geplaatst:

Hoe oud is je konijntje en weet je ook waaraan die andere is overleden? Hoe zijn de keuteltjes? En eet en drinkt je konijntje wel goed? Wat eet je konijn exact aan voer en hooi?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn konijn is ongeveer 8-9 weken.

Ik weet ni waarvan die andere is overleden maar ze had wel iets geks bij der oog voor dat ze overleed.

Ze eet gewoon goed en drinkt ook goed

Geplaatst:

Beste Snow, ik zou als ik jou was in ieder geval eerst langs een goede dierenarts gaan voor een algehele controle van je konijntje op gezondheid, liefst zo snel mogelijk. Dit is zeker niet verkeerd, omdat je het verleden van je konijntje niet kent en er extra zorgen zijn over het overlijden van het andere konijntje. Succes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .