Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Onze oude nijn van 11 lag er net nogal zielig bij. Hij kon zelf niet meer overeind komen. Normaal gesproken rond deze tijd rent hij rond zeg maar. Ik heb hem direct gepakt en hij begon extreem te likken. Toen keek ik naar zijn waterfles en die was helemaal vol. Ik heb direct hem laten dwandrinken en heb wat water met een beetje zout en suiker gemaakt. Daar knapte hij direct van op. Tevens hebben we de dienstdoende dierenarts gebeld. Die denkt dus ook aan een zouttekort vanwege het extreme likken. Nu is hij weer wat bijgetrokken en zet hij lekker hooi te eten. Ik heb hem binnen in een meter hok gezet zodat ik hem goed in de gaten kan houden echter is het wel een beetje benauwd. Maar ik kan niet de hele tijd s nachts naar buiten lopen om hem in de gaten te houden. Hij lijkt niet erg oververhit maar ik heb geen thermometer alleen een oorthermometer voor mensen. De buren hebben er helaas ook geen.

Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen. En is wat we nu gedaan hebben goed? Nogmaals hij ziet er veel beter uit dan een uur geleden en wanneer ik hem weer achteruit zie gaan dan ga ik direct naar de DA. Maar het begint al wat laat te worden en ik maak me toch zorgen

Hij is vorige week trouwens bij de dierenarts geweest hij heeft een bult op zijn borstkast die niet aan te prikken is. We weten dus nog niet wat het is. En heeft hij een inenting gehad. Tevens is hij nu extreem in de rui en dan echt het extreemst wat ie ooit gehad heeft.

Alle tips zijn welkom,

Dani

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .