Petra46 Geplaatst: 26 augustus 2016 Geplaatst: 26 augustus 2016 Mijn konijn moest haar achterpoot laten amputeren. Nu moet ze dus 2x op dag een spuit met pijnstiller en een met antibiotica via bekkie hebben wat best lastig en stressvol is weet iemand een makkelijker manier?
Sanne1993 Geplaatst: 26 augustus 2016 Geplaatst: 26 augustus 2016 Je zou het kunnen mengen met iets wat ze erg lekker vindt. Bijvoorbeeld een stukje fruit of op een stukje brood.
nam_mkha Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 Ik wikkel mijn konijnen altijd in een handdoek als ze medicatie krijgen, zodat ze niet zo kunnen tegenspartelen.
LisetteLD Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 Wat bij ons heel goed helpt, ons konijntje krijgt 1x per dag dwangvoeding en 2x per dag lactulose, is hem tussen mijn benen 'klemmen'. Ik ga op mijn knieen zitten en leg hem met zijn billetjes richting mijn schoot, hoofdje dus naar voren. Op die manier kan hij ook moeilijk loskomen en zich ook niet echt bezeren... Succes ermee, weet hoe lastig het in het begin kan zijn!
Aanbevolen berichten