Jill85 Geplaatst: 24 augustus 2016 Geplaatst: 24 augustus 2016 Onze jack heeft af en toe een gas aanval. Vanmorgen en vanmiddag was hij nog ok en heeft ook nog gegeten. Nu vanavond bleef hij in een hoekje liggen plat op de grond. Hij wilde niet eten. Omdat hij dit af en toe wel eens heeft heb ik altijd medicatie hiervoor in huis. Darmstimulerend middel en pijnstiller, want ik denk dat hij wat krampen had, nu even afwachten tot het werkt. Vorige keer was hij oo een paar uur terug de oude. Maar wat ik me afvraag, kan dit door het warme weer komen?
Jill85 Geplaatst: 24 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2016 De medicatie doet zijn werk want hij is just begonnen met eten 1
Evee Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 Voor zo ver ik weet krijgen konijnen geen gasaanvallen van warm weer. Maar gelukkig dat het beter gaat!
Jill85 Geplaatst: 25 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2016 Ik weet niet hoe hij anders gas kreeg. Mss stress door de warmte. Hij heeft niets anders gedaan of gegeten d andere dagen
Aanbevolen berichten