iloveChucky Geplaatst: 15 augustus 2016 Geplaatst: 15 augustus 2016 Hoi allemaal, Een ontsnapt konijn vangen wij sinds vanochtend tijdelijk op (vanavond wordt hij opgehaald door de eigenaren), maar ik heb net iets vreemds ontdekt, zijn urine kleurt oranje/rood. Hier een foto: Zowel op stro en zaagsel kleurt het zo. Weet iemand wat het kan zijn en/of wat ik moet doen? Hij oogt verder gewoon actief en eet/drinkt ook gewoon normaal. Alvast bedankt! Groetjes iloveChucky
Smokey_x Geplaatst: 15 augustus 2016 Geplaatst: 15 augustus 2016 Als een konijn iets eet waar rode kleurstof inzit dan wordt hun urine ook die kleur. Het lijkt namelijk niet op bloed, of zie ik dat verkeerd?
iloveChucky Geplaatst: 15 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2016 7 minuten geleden zei Smokey_x: Als een konijn iets eet waar rode kleurstof inzit dan wordt hun urine ook die kleur. Het lijkt namelijk niet op bloed, of zie ik dat verkeerd? Het is inderdaad meer oranje. Hij heeft vandaag wel over de dag verdeeld 2 schijfjes wortel gehad. Kan dat het dan zijn?
Sanne1993 Geplaatst: 15 augustus 2016 Geplaatst: 15 augustus 2016 Ik denk dat het door de wortel komt.
Kimberly89 Geplaatst: 24 augustus 2016 Geplaatst: 24 augustus 2016 De mijne heeft het ook gehad, DA zei toen ook dat het waarschijnlijk door de wortels kwam, paar dagen geen gegeven en het was opgelost.
Aanbevolen berichten