saskia,s konijnen Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 hoie een vraagje ik heb een zandbak voor me biggie,maar zie nu dat kitten er ook in gaat om te plassen,moet ik de zandbak verwjderen? biggie graaft niet alleen plast erin groetjes
konijntje159 Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 Hallo , Zeker weg doen dat is niet gezond voor biggie de lucht is niet gezond en hij kan zich bedrijgt voelen als hij weet daf het on eem kat gaat 1
saskia,s konijnen Geplaatst: 7 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2016 15 minuten geleden zei konijntje159: Hallo , Zeker weg doen dat is niet gezond voor biggie de lucht is niet gezond en hij kan zich bedrijgt voelen als hij weet daf het on eem kat gaat oke hartelijk bedankt ga hem weg halen nu ,biggie is wel niet bang voor de kittens gelukkig xxx
konijntje159 Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 Das graag gedaan als ik iemand kan helpen doe ik dat nog veel plezier met je konijn dat kan ik niet zeggen mijn drie konijntjes zijn voor het laatst gesorven
saskia,s konijnen Geplaatst: 7 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2016 11 minuten geleden zei konijntje159: Das graag gedaan als ik iemand kan helpen doe ik dat nog veel plezier met je konijn dat kan ik niet zeggen mijn drie konijntjes zijn voor het laatst gesorven o wat erg voor je hoe zijn ze overleden?
konijntje159 Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 Aan hvs ik mis hun super hart en nu hebbdm de buren hun konijnen mysomatoze en nu weet ik ni dat het wel veilig is als ik er neem kun jij me meschien helpen 1
saskia,s konijnen Geplaatst: 7 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2016 ik denk dat t niet verstandig is om nu een te halen of 2 ,misschien nieuwe kooi en zolang binnen zetten,mensen als ik fout heb hoor ik t graag,mijn konijnen toen ik klein was ook alle 2 dood hierdoor,sterkte meid,mijn bunny ook in april dood gegaan aan aanval was pas 10 weken xxx
Aanbevolen berichten