Renatehuis Geplaatst: 1 augustus 2016 Geplaatst: 1 augustus 2016 Mijn lieve konijn boef heeft al een paar dagen last van een soort nies aanvallen. Nu lees ik van alles en nog wat op internet maar weet niet zo goed welke informatie klopt. Wat adviseren jullie mij?
Deeskuh88 Geplaatst: 2 augustus 2016 Geplaatst: 2 augustus 2016 Naar de dierenarts gaan Niezen kan veel oorzaken hebben. Van snot tot aan iets in de neus of zelfs stofallergie. Maar dat kan alleen je dierenarts bepalen.
Deeskuh88 Geplaatst: 2 augustus 2016 Geplaatst: 2 augustus 2016 Ik verplaats je topic ook meteen naar het onderdeel 'gezondheid'.
Lienappelsien Geplaatst: 2 augustus 2016 Geplaatst: 2 augustus 2016 Ik raad je ook aan om naar de dierenarts te gaan. Als het bijvoorbeeld snot is heb je een goede kans dat het met de juiste antibiotica nog over gaat nu je er vroeg bij bent. Als je bij snot te lang wacht wordt het chronisch. Snot is niet te vergelijken met een verkoudheid bij mensen, want snot wordt veroorzaakt door een bacterie. Maar er kan inderdaad ook bijvoorbeeld een hooisprietje in zijn neus zitten.
konijntje159 Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 Ja ik raat je ook aan om te gaan het kan erger worden komt er ook wit snot uit
Aanbevolen berichten