Joseeke Geplaatst: 22 september 2016 Delen Geplaatst: 22 september 2016 In principe zijn mijn konijnen gezond. Ze hebben alleen wat last van ouderdomskwaaltjes. Mijn DA is zeer kundig, en zij gaf aan dat ze gewoon geënt mochten worden. Alleen durfde ze ze niet alle 3 tegelijk te geven. Ik vertrouw op haar kundigheid & kennis hierin. Sowieso moet ik 5 oktober terug voor Ed, dus voor mij is het niet omslachtig om nog een keertje extra terug te moeten komen voor de RHD2-enting. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 22 september 2016 Delen Geplaatst: 22 september 2016 21 uur geleden zei Barry: Wat jij schrijft kreeg ik ook te horen over Filavac. 6 maanden ipv 12 maanden. Mijn konijnen zijn ruim 4 jaar; denk je dat zij extra risico lopen met een combi-enting? In de reactie die ik van Dollie geciteerd had, had zij het ook over Filavac ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Barry Geplaatst: 23 september 2016 Delen Geplaatst: 23 september 2016 22 uur geleden zei Joseeke: In principe zijn mijn konijnen gezond. Ze hebben alleen wat last van ouderdomskwaaltjes. Mijn DA is zeer kundig, en zij gaf aan dat ze gewoon geënt mochten worden. Alleen durfde ze ze niet alle 3 tegelijk te geven. Ik vertrouw op haar kundigheid & kennis hierin. Sowieso moet ik 5 oktober terug voor Ed, dus voor mij is het niet omslachtig om nog een keertje extra terug te moeten komen voor de RHD2-enting. 5 oktober? Niet toevallig in Driebergen-Rijsenburg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 september 2016 Delen Geplaatst: 23 september 2016 Van mij hebben ze in het voorjaar ook de normale Myx/RHD + de RHD-2 gehad. Nergens last van gehad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 26 september 2016 Delen Geplaatst: 26 september 2016 Op 23-9-2016 at 09:01 zei Barry: 5 oktober? Niet toevallig in Driebergen-Rijsenburg? Nee, in Reuver :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Barry Geplaatst: 29 september 2016 Delen Geplaatst: 29 september 2016 Op 26-9-2016 at 12:22 zei Joseeke: Nee, in Reuver :-) Nee, das even uit de richting. ;-) Het had gekund. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Barry Geplaatst: 13 oktober 2016 Delen Geplaatst: 13 oktober 2016 Het was even een onderneming, maar de flappies zijn weer helemaal de oude. Heeft wel een paar dagen geduurd, eer de stress van het autorijden en de behandeling er weer af was. Maar toch blij dat ze nu even goed beschermd zijn, althans dat moeten we maar hopen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten