Ga naar inhoud

RHD2 enting

EstherR

Aanbevolen berichten

In principe zijn mijn konijnen gezond. Ze hebben alleen wat last van ouderdomskwaaltjes.

Mijn DA is zeer kundig, en zij gaf aan dat ze gewoon geënt mochten worden. Alleen durfde ze ze niet alle 3 tegelijk te geven. Ik vertrouw op haar kundigheid & kennis hierin. Sowieso moet ik 5 oktober terug voor Ed, dus voor mij is het niet omslachtig om nog een keertje extra terug te moeten komen voor de RHD2-enting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Joseeke:

In principe zijn mijn konijnen gezond. Ze hebben alleen wat last van ouderdomskwaaltjes.

Mijn DA is zeer kundig, en zij gaf aan dat ze gewoon geënt mochten worden. Alleen durfde ze ze niet alle 3 tegelijk te geven. Ik vertrouw op haar kundigheid & kennis hierin. Sowieso moet ik 5 oktober terug voor Ed, dus voor mij is het niet omslachtig om nog een keertje extra terug te moeten komen voor de RHD2-enting.

5 oktober? Niet toevallig in Driebergen-Rijsenburg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Het was even een onderneming, maar de flappies zijn weer helemaal de oude. Heeft wel een paar dagen geduurd, eer de stress van het autorijden en de behandeling er weer af was. Maar toch blij dat ze nu even goed beschermd zijn, althans dat moeten we maar hopen.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .