saskia,s konijnen Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 (aangepast) hoi allemaal ik krijg maar me konijn niet uit me hoofd. ze is dood gegaan op een gwuwelijke manier,na 10 minuten overleden na aanval.kon niet eens na dierenarts gaan zo snel ging t. mag ik aub een filmpje plaatsen toen hij een aanval kreeg en misschien weet iemand waar hij is aan overleden is dank jullie alvast 27 juli 2016 aangepast door Evee titel aangepast: wees zo duidelijk mogelijk waar het om gaat.
Jindy Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 Wat erg! Veel sterkte. Mijn konijn is een tijdje geleden ook overleden nadat hij een aanval kreeg, maar watvoor aanval het precies was weet ik ook niet. Ik ben dus wel benieuwd naar het filmpje want misschien had jouw konijn wel hetzelfde als de mijne.
saskia,s konijnen Geplaatst: 26 juli 2016 Auteur Geplaatst: 26 juli 2016 kan niks meer oplouden teveel al erop gezet hoe moet ik t dan erop zetten weet je dat
Evee Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Je kan het filmpje ergens anders uploaden (bijv youtube) en de link hier plaatsen. 1
saskia,s konijnen Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 hoe doe je dat via youtube ben niet zo slim hihi,wil natuurlijk niet dat t filmpje op youtube blijft hangen
Evee Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Je kan hem altijd weer verwijderen. En je kan er ook voor kiezen dat jouw filmpje alleen zichtbaar is voor mensen die de rechtstreekse link hebben (prive). Dan komt hij niet in de grote bulk op youtube terecht. Hier staat een uitleg hoe het werkt: https://support.google.com/youtube/answer/57407?hl=nl
Aanbevolen berichten