1208spook@gmail.com Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 hallo ik ben eefje en ik ben 11 jaar oud, we hebben 2 cavias, twee katten, 3 vissen, 2 hamsters, en natuurlijk een konijntje: spook (meestal noemen we hem "konijn") nu heb ik een vraagje de dierenarts hier in de buurt gaat op konijnenafspraken inenten voor vhs2..nu lees je overal dat je moet oppassen dat je niet konijnen die het hebben moet samenbrengen..als er toch op dit grote spreekuur 1 zit met de ziekte en de dierenarts wast zijn handen niet...dan hebben ze het toch dadelijk allemaal voordat ze de inenting krijgen..of zie ik het nu verkeerd ik wil graag mijn konijn laten inenten want ik wil niet dat hij ziek wordt maar ik wil het wel op een goede manier doen wat moet ik nu doen? en wat vinden jullie hiervan groetjes eefje
Deeskuh88 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Mijn dierenarts deed het ook op spreekuur. Maar wel verspreid over de dag, dus je kon binnenlopen met je konijnen tussen 11 en 19 uur. Ze had voor ieder konijn een nieuwe doek op de behandeltafel en trok haar werkjas uit. Er mocht niets mee aan hooi of stro van thuis. Dus in die zin lette ze wel goed op. Je kunt vragen hoe je eigen dierenarts daarmee omgaat?
HildeR Geplaatst: 19 juli 2016 Geplaatst: 19 juli 2016 Jij denkt er beter over na dan veel dierenartsen Voor de eerste inenting moest ik de konijnen in hun reismand laten en de dierenarts had handschoenen aan. Ik had ze ook nog met reismand en al in een doos gedaan. Volgens mij waren de konijnenafspraken bij deze dierenarts ook verspreid over een paar uur, ik heb voor of na mijn afspraak geen andere konijnen gezien.
Roos1995 Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 Weet iemand of er spreekuren bij dierenartsen zijn die spreekuren voor vaccinaties houden in de achterhoek? dat scheelt qua kosten nog wel aardig toch?
Deeskuh88 Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 Dat moet je bij de dierenartsen zelf navragen. Dat is van hen zelf uit, dus dat weten wij ook niet..
Roos1995 Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 Had gekund dat iemand in de achterhoek een da had die dat deed? Heb namelijk al bij een paar dierenartsen gevraagd....
Roos1995 Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 Vanaf welke leeftijd mogen de inentingen gegeven worden? Ben even aan het googelen maar kan het niet vinden. Heb namelijk 1 konijn die volgende week 9 wkn is.
Sanne1993 Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 De nobivac kan vanaf 5 weken leeftijd. Voor rhd2 zijn verschillende vaccins in omloop waarbij de minimum leeftijd verschilt. Bij Filavac KC+V is die leeftijd het hoogst en kan het vanaf 10 weken.
1208spook@gmail.com Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 is er nog iemand die wat iets weet of het slim is om hem te laten inenten???
Aanbevolen berichten