Ga naar inhoud

Ginko heeft pijn


nam_mkha

Aanbevolen berichten

Vanavond haalde hij zijn neus op voor het voer. Hij was onrustig, ging raar liggen, kortom, foute boel. Meteen naar binnen gehaald en de DA gebeld en groen licht gekregen voor Cisaral. Dit leek aan te slaan, meneer heeft naderhand alweer flink biks, verse peterselie en gedroogde kruiden gegeten.

Nu begon hij tien minuten geleden ineens weer hard te knarsetanden (heb geen pijnstiller in huis) waardoor ik me afvraag: is dit wel gas en geen verstopping? Hij heeft namelijk ook nog niet gekeuteld..

Wat denken jullie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, is dat echt zo? Dat wist ik niet, ik dacht dat de spoed alleen telefonisch bereikbaar was. Zal het volgende keer zeker anders doen, mijn fout.

In ieder geval, meneer heeft een urineweginfectie en waarschijnlijk vanwege de pijn/stress die verstopping gekregen. Heb nu antibiotica, pijnstillers en moet ook doorgaan met de cisaral. Mag ook geen biks geven, dus krijgt hij hooi en schotels vers groen.

Hij voelt zich al een stuk beter, mocht van de dierenarts ook gewoon naar buiten dus zit nu lekker in zijn eigen verblijf. En hij heeft weer gekeuteld, goddank.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .