saskia,s konijnen Geplaatst: 13 juli 2016 Geplaatst: 13 juli 2016 hoi biggie leeft in me woonkamer en sinds ie bij me is kijk ik elke dag in zijn oren,vorige week had ie wat oorsmeer,maar na de tijd dringt zie ik iets in zijn oor niet bruin maar wel raar,hij krabt ook aan zijn oortje.het andere oortje is goed ,niks te zien ,ik ga maar effe na dierenarts want wil t zeker weten hij is me te kostbaar kijk deze video zo leuk MVI_3919.MOV
saskia,s konijnen Geplaatst: 14 juli 2016 Auteur Geplaatst: 14 juli 2016 kan ook oorsmeer zijn maar morgen een afspraak bij dierenarts,denk zelf toch oormijt zit diep zie ik,is makkelijk te zien omdat ie wit is is maar een beetje gelukkig omdat ik elke dag in oren allles na kijk kijk gisteravond
saskia,s konijnen Geplaatst: 15 juli 2016 Auteur Geplaatst: 15 juli 2016 ja net terug en was oormijt en 62 euri lichter maar biggie wordt weer beter er zaten mijten en eitjes in zijn oortjes germ. nu surolan gekregen en een pipetje in nek over 3 weken weer een pipetje
Aanbevolen berichten