Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het speelt nu gelukkig niet maar ik ben eigenlijk benieuwd of het onderstaande verband heeft met elkaar.

Kruimel en Divoo zijn gewend om andijvie en witlof te eten. Vorig jaar heb ik Kruimel een klein stukje loof uit mijn moestuin gegeten. Die avond/volgende dag zat ze heel stil in een hoekje en wilde vooral geen aandacht. Ik heb haar meegenomen naar de dierenarts en die wist niet precies wat er was. Dwangvoeding gekregen omdat ze ook was gestopt met eten. Dit gegeven en na een tijdje ging ze zelf gelukkig weer eten. Ik heb altijd gedacht dat dit kwam doordat ik haar iets anders dan ze gewend was te eten had gegeven.

Nu ben ik daar over na aan het denken want overal staat dat je uit moet kijken met nieuwe groenten omdat ze diarree er van kunnen krijgen. Eigenlijk het tegenovergestelde van wat Kruimel had (die niet meer at en niet meer keutelde. Daarna hele mini harde keutels).

Zou het zijn gekomen door de groenten, zoals ik dacht of denken jullie dat het eerder toeval is geweest omdat ze juist diarree soms krijgen?

Ik geef ze nu geen nieuwe groenten (ook niet laten wennen in kleine stukjes) namelijk omdat ik bang ben dat ze weer ziek wordt. 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .