Ga naar inhoud

Vachtmijt?


Timmy en Nika

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje heeft al een hele tijd haaruitval, ik dacht eerst dat zijn rui gewoon erg lang duurde, maar vandaag ontdekte ik hele kleine stipjes in zijn vacht. Ik denk nu dus dat zijn haaruitval niet komt door de rui, maar door een of andere mijt of luis? Ik heb twee dierenartsen gebeld, de ene liet de keus aan mij of ik Stronghold wilde komen halen of eerst een afspraak wilde maken, de andere dierenarts adviseerde wel een consult voor onderzoek. 

Wat zouden jullie doen? Eerst Stronghold proberen (aangezien dat volgens mij voor bijna alle mijten en luizen werkzaam is) of toch eerst laten onderzoeken wat er aan de hand is? 

 

Mijn konijn lijkt er geen last van te hebben, maar zijn haaruitval lijkt wel erger te worden (hij heeft nog geen kale plekken). Hij zit samen met een ander konijntje en die lijkt nergens last van te hebben, maar indien ik Stronghold haal, ben ik wel van plan ze allebei te behandelen. 

 

Even advies nodig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .