Jana2010 Geplaatst: 16 juni 2016 Geplaatst: 16 juni 2016 Lieve mensen, Vorige week zondag werd 1 van mijn 3 nijntjes vreselijk ziek ( Eva). Om 7 uur savonds had ze nog wat gegeten maar om 10 uur hoorde ik haar knarsentanden en wilde ze niets lekkers meer, apathisch, temperatuur op 41 dus meteen in paniek de da gebeld. Luchtweginfectie dacht zij. Eva aan de antibiotica en is zelfs voor 3 dagen opgenomen geweest :( sinds dinsdag is Eva opgeknapt, Maar nu is lola, mijn andere meisje doodziek. Vanmiddag naar de da met spoed,temperatuur 40.3 ook niet eten, apathisch en zelfs schreeuwen ( dat geluid gaat echt Door merg en been) ook zij zit nu aan de antibiotica en dwangvoeding. Ik maak me nu alleen vreselijk veel zorgen om mijn mannetje sansa. Hij is nu nog gezond maar volgens de da, alleen nog een kwestie van een paar dagen voordat hij ook ziek wordt. Ze zei dat het geen zin meer had om hem appart te zetten en preventief iets doen kon blijkbaar ook niet? Ik heb inmiddels het hele huis ontsmet met detol, geen idee of ik daar goed aan heb gedaan, maar dat zei mijn gevoel. De nijntjes zijn alledrie ingeënt en lopen vrij in huis en in de tuin. Ik hoop echt dat iemand tips heeft over wat dit kan zijn! Groetjes jana
StamperPluis Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 Heftig zeg. Ik zou helaas niet weten wat er met je nijnen aan de hand zou kunnen zijn. Hopelijk blijft het mannetje gevrijwaard van alles. Sterkte ermee.
Vloems Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 Ik herken het ook niet, maar ik denk wel dat je goed bezig bent door zo snel en efficiënt te reageren.
Aanbevolen berichten