Sam_Ollie_Puk Geplaatst: 10 juni 2016 Geplaatst: 10 juni 2016 Hallo, mijn voedster Lilly heeft kale voorpootjes, heeft ze dit zelf gedaan? En hoe komt ze er weer vanaf? Dankjewel alvast!
Sam_Ollie_Puk Geplaatst: 10 juni 2016 Auteur Geplaatst: 10 juni 2016 Even voor de duidelijkheid een foto gemaakt ..
Deeskuh88 Geplaatst: 11 juni 2016 Geplaatst: 11 juni 2016 Overmatig likken? Haar uittrekken? Een wat dunner vachtje daar? Rui? Ik zie eigenlijk ook niet eens zo'n gekke pootjes hoor. Geloof niet dat de pootjes van de mijne zoveel anders zijn.
Sam_Ollie_Puk Geplaatst: 11 juni 2016 Auteur Geplaatst: 11 juni 2016 Ik denk dat ze het zelf uitgetrokken heeft maar weet dit niet zeker .. De teentjes zijn écht kaal, dit had ze eerst niet! (Heb even een nieuwe foto gemaakt)
Deeskuh88 Geplaatst: 14 juni 2016 Geplaatst: 14 juni 2016 Dat is inderdaad wel heel erg kaal. Hmm. Je zou eens bij een dierenarts iets medisch zoals een huidprobleem kunnen uitsluiten. Als dat het niet blijkt te zijn, een konijnengedragsdeskundige? Heeft ze overigens een maatje of zit ze alleen? In het eerste geval kan het ook het maatje zijn. In het tweede geval verveling..
Bart lover Geplaatst: 14 juni 2016 Geplaatst: 14 juni 2016 Als een dier jeuk heeft kan het aan zijn pootje gaan likken of kauwen. Misschien dat er een huidprobleem is of zit er een ontsteking in het pootje. Het lijkt me dan ook verstandig om de dierenarts ernaar te laten kijken.
Sam_Ollie_Puk Geplaatst: 14 juni 2016 Auteur Geplaatst: 14 juni 2016 Vandaag de dierenarts geraadpleegd, madam heeft gewoon last van d'r hormonen en is dus schijnzwanger .. Niks ernstigs dus deeske, ze zit in een groep van 4 dus alleen is ze zeker niet 1
Aanbevolen berichten