Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie misschien een idee hebben wat hier aan de hand is. Ik kan wel wat ervaringen gebruiken. 

Vanochtend ging ik om 7 uur de konijnen voeren en zag ik dat mijn rammetje niet at. Dus ik stond om 5 voor 8 bij de da voor de deur. Afgelopen oktober at hij ook niet als gevolg van gas. Nu voelde ze ook wel een klein beetje gas maar niet veel. Toch dezelfde behandeling gegeven (pijnstiller en darmopwekkend spul ofzo?). Nu was het vorig jaar zo dat hij na een uur weer de oude was. Nu helaas niet. ik kreeg ook ciseral en dwangvoer mee naar huis en dat heeft hij ondertussen ook gehad. Het dwangvoeten is niet moeilijk en de kleine beetjes die ik tot nu toe heb gegeven eet hij gewoon op. Helaas eet hij verder nog steeds niks. Om 12 uur heb ik weer met de da gebeld en die zei dat ik nog even aan moest kijken tot 2 a 3 uur. Dus ik ga zo uiteraard weer bellen maar ik vraag mij af of iemand een soort gelijke ervaring heeft gehad en het misschien iets anders dan gas kan zijn? Wellicht dat ik die ervaringen mee kan nemen naar de da. 

Ik mocht gelukkig thuis blijven van een training die ik op het moment volg dus kon hem goed in de gaten houden. Hij zit de hele dag gewoon stil. Keutelt wel. 

Geplaatst:

Bedankt voor het meedenken maar ja dat hadden ze vanochtend goed bekeken inderdaad. Ze hebben net een foto gemaakt en zijn maag is na de pijnstilling juist boller geworden dus hij is nu opgenomen en ze gaan hem laxeren :(

Als dat niet lukt moet hij vanavond geopereerd worden.. 

Geplaatst:

Nee hij hoefde niet geopereerd te worden!! :D Ze hebben hem gelaxeerd en aan het infuus gehad en zwaardere pijnstilling gegeven! Dat heeft goed geholpen want hij bestormde mij net alweer als vanouds! 

Ik ben zo gelukkig nu hahaha echt niet gezond. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fijn dat hij niet geopereerd hoefde te worden en dat die weer de oude is. 

Herkenbaar hoor dat je zo gelukkig kan zijn dat je konijn weer de oude is. Als ze ziek zijn kunnen we ons enorm zorgen om ze maken. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik bent toch nog wel ongerust. Hij eet wel maar veeeel minder dan normaal. Ik heb hem weer de cisaral gegeven en hoop dat hij gewoon nog een beetje van slag is. Ik zat nog te denken gister heeft hij brokken bij de da gehad en hier thuis krijgen ze niet heel veel brokken zou het misschien kunnen zijn dat hij gewoon nog een beetje vol zit en daarom wat langzaam en weinig eet? Of is dat een hele gekke gedachte? Als hij echt weer stopt met eten ga ik natuurlijk de da bellen. 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .