Minka Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Geplaatst: 15 december 2007 Ben er ook super blij mee dat het zo goed gaat, het begint ook echt een ondeugend konijn te worden, overal op klimmen en door het hele huis rennen en ravotten.. Volgende week gaan we een midweekje weg en dan gaat hij uit logeren. Ben benieuwd hoe dat gaat, want er zijn daar ook 2 katten aanwezig. Hebben jullie daar nog tips voor, of zou ik die confrontatie vermijden..
shanty Geplaatst: 15 december 2007 Geplaatst: 15 december 2007 noiu hier spelen al mijn konijnen met de katten de een vindt het leuk de ander laat ze links liggen de vlaam en de franse die spelen er echt mee de kleinere konijnen laten ze links liggen
Minka Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Geplaatst: 15 december 2007 Klinkt goed, ze hoeven wat mij betreft niet perse met elkaar te spelen, als ze elkaar maar niks aandoen.. Katten blijven natuurlijk roofdieren, al is een prooi van 2,5 kg misschien aan de grote kant voor een kat van 4kg
Diddl Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 Hier zat een vam mijn katten altijd achter Diddl aan. Dat was een klein konijntje. Het spelen was iets te hard gegaan want Diddl had aan het einde van zijn oortje een scheurtje zitten. Toen kwam de dag dat de rollen omgekeerd werden en Diddl achter de katten aanging. Hij beet ze zo hard dat de katten bloedde. Diddl is er nu niet meer maar Pebbles (de kat) wilde ook weer met Bibbl spelen. Nu Bibbl last heeft van haar hormonen daagt ze zelf de kat uit door voor de poten van de kat te gaan huppelen als zij loopt. En Pebbles taalt er niet meer naar.Zelfs Ramses (onze kater) is nu niet zo bang meer van de konijnen. Dus een konijn kan echt voor zich opkomen. Diddl woog met 4 maanden (ouder is hij niet geworden) 0,9 kg.
bibi Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 ons konijn is de baas over de poesen,als ze al stampt dn zijn ze alle drie weg,ze hebben wel geprobeerd met bibi te spelen(nou ja spelen??)maar bibi beet ook van haar af,en zij is maar een klein konijntje.nu laten de poesen haar mer rust en zitten hooguit voor de ren(staat binnen)naar haar te kijken maar meer gebeurt er niet,op de hond heeft ze de zelfde werking!bibi is de baas vind ze
flappy Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 ons konijn teddy hed een natte neus en niest de hele tijd en veeg steeds zijn neus af wat moetten we doen?en eet verder goed en speelt nog goed , neus is niet vies.
Laura1984 Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Een natte neus is niet per definitie snot, maar omdat je konijn ook niest is de kans wel aanwezig. Voor de zekerheid zou ik langs de DA gaan, dan kan die een kweekje nemen. Voor meer informatie kun je ook eens mijn weblog artikel doorlezen, over mijn konijn dat snot heeft gehad:http://www.bunnybunch.nl/community/weblogs/laura1984-2559/1097-verloop-snot.html Ik doe dit topic nu op slot, het is al een oud topic. Als je nog meer vragen hebt kun je beter even een eigen topic openen.
Aanbevolen berichten