Joyc Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 Hallo, ik zit met een probleem, terwijl ik de kast open trok kwam mijn konijn aangerend en ze heeft haar oog tegen de punt van de kast gestoten. Eerst hield ze die effe dicht en toen zag ik dat een deel van haar blauwe oog zwart is geworden. Verder is haar oog niet gezwollen. Maar tog ik maak me zorgen. Heeft iemand hier ervaring mee want ik weet dat de ogen wel gevoelig zijn. Ik heb nog antibiotica liggen. Is het nodig om dit te gebruiken of gaat het vanzelf weg??
evadonatella Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 Ik zie eerlijk gezegd niks geks, maar ik ben geen dierenarts. Ik zou als je je toch te veel zorgen maakt even langs de DA gaan. Nooit op eigen houtje medicijnen gaan geven, want degene die daar het meest verstand van heeft is een dierenarts. Voor hetzelfde geld vererger je de zaak daar alleen maar mee.
Joyc Geplaatst: 24 mei 2016 Auteur Geplaatst: 24 mei 2016 Normaal heeft ze blauwe ogen nu is aan ene kant het bovenste deel zwart geworden. Ik denk dat het wat doorbloed is.. Ik hoop dat het vanzelf wegtrekt
Marjoleintje Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Oogproblemen = naar de dierenarts! Dat een oog verkleurd is reden om aan gelijk aan de bel te trekken om er in elk geval even goed naar te laten kijken! En wel zo snel mogelijk!
Joyc Geplaatst: 25 mei 2016 Auteur Geplaatst: 25 mei 2016 Ik heb net gebeld ze zei om nog 2dagen te wachten en kijken of het vanzelf wegtrekt. Anders moet ik langsgaan..
evadonatella Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Kun je anders niet voor de zekerheid een andere DA bellen om die voor advies te vragen? Hier wordt al het advies gegeven om zo snel mogelijk aan de bel bij een DA te trekken, ik zou dat niet te licht opvatten. Beter het zekere voor het onzekere nemen toch?
Joyc Geplaatst: 27 mei 2016 Auteur Geplaatst: 27 mei 2016 Ik ben bij de DA geweest. Er was geen letsel te zien. Niks om mij zorgen om te maken. Enkel een bloeduitstorting maar dat trekt gewoon vanzelf weg.. Zo weten jullie het ook
Aanbevolen berichten