jrjsieben Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Mijn voedster had rare keutels slijm en liet erg veel blindedarmkeutels liggen Ontlasting verzameld en na laten kijken Was volgens dierenziekenhuis niks mee aan de hand Ik ging eerst uit van wormen omdat op de site van het Wilhelminapark fotos stonden en dat leek er erg op Nou stond de topic van Jetsel me nog bij en nog speciaal gevraagd naar de gisten nee alles was goed Mijn ram moest nog voor zijn enting dus gelijk voedster meegenomen en wat slijm wat er die dag lag Nu wel bij konijnkundige dierenarts die heeft haar nagekeken en dat was oke Slijm onder microscoop en daar zaten erg veel brillendoosjesgist in Goed gegeken of het geen coccidioses waren maar mocht zelf kijken en zag duidelijk de brillendoosjesgist Nystatine meegekregen 4 maal daags 1 ml 4 dagen lang Dat is veranderd las bij Jetsel 1 keer per dag week lang Vandaar dat het zo lang duurde voor het aansloeg misschien Mijn voedster is 6 jaar ze is in het asiel terecht gekomen feb 2016 in begin mei bij ons komen wonen en gekoppeld aan mijn ram Dus al met al een hele verandering in korte tijd Keutels zijn nu goed blindedarmkeutels nog niet gevonden
Vloems Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Nou dat heb je goed aangepakt toch, fijn dat het nu beter gaat.
Aanbevolen berichten