Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, mijn konijnen zijn erg in de rui en ik merk dat ze veel haren binnen krijgen. (Kettingkeutels, wat kleinere keutels met haren etc.) Nu geef ik hun altijd prozyme als ze in de rui komen. Bij 4 konijnen kan ik het simpel op n stukje nat groenten doen dan eten ze het prima op. Maar de andere 2 lijken gewoon te weten alsof het erop zit ze eten het dan niet op zodra ik een stuk erin leg waar het er niet op zit gaan ze meteen eten. Maar als ik prozyme erop doe eten ze het echt niet op het maakt ook niet uit of ik het over de gehele groente verdeel of op een klein stukje doe, ze vertikken het gewoon. Heeft iemand misschien nog tips hoe ik dit anders kan geven zodat ze het toch binnen krijgen ?

Geplaatst:

Ook dat heb ik al geprobeerd. Ze vertikken het gewoon :-* ik doe t nu meestal op me vinger gek genoeg likken ze het er dan af. Maar ik dacht dat er toch ook wel n andere manier moest zijn. Ze zijn ook zo lekker eigenwijs haha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .