Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
33 minuten geleden zei Nicky_the:

De sterke geur van azijn kan de longen van je konijn aantasten. Ik zou je konijn dan even in een andere kamer zetten tot de lucht weg is.

hoelang ?? want de geur blijft een paar dagen sterk.... 

1 dag of aleen als ze de azijn aan t spuiten is? 

Geplaatst:

Ik maak alleen de wc'tjes schoon met azijn, de kamer doe ik alleen met heet water, als ik dat met azijn ga schoonmaken, blijft de mijne maar sproeien.
De wc'tjes met azijn en daarna afwassen met afwasmiddel.. En dan bodembedekking erin, en klaar is klara

Geplaatst:

Ik zou wel natuurazijn gebruiken. Maar het is ideaal om de urinevlekken uit toiletbakken en het hok te krijgen. Ik maak de losse onderdelen (toilet, speeltjes, bodemplaten hok) er mee schoon, spoel die goed af en laat het staan drogen buiten de ren. Als het droog is, doe ik het gewoon in het hok. De hele vloer heb ik er nooit mee gedaan, ze wonen bij mij op zand, de geur is inderdaad wel sterk en niet zo prettig.

Naast azijn gebruik ik citronella en onze stoomreiniger om het konijnenhok schoon te maken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .