supernijnbambam Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 hoihoi mijn moeder wil de grond schoonmaken met azijn. is dit erg voor een konijn? als hij rondloopt?... niet terwijl ze de grond schoon maakt, maar daarna? greeeetz demy
Nicky_the Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 De sterke geur van azijn kan de longen van je konijn aantasten. Ik zou je konijn dan even in een andere kamer zetten tot de lucht weg is.
supernijnbambam Geplaatst: 18 april 2016 Auteur Geplaatst: 18 april 2016 31 minuten geleden zei Nicky_the: De sterke geur van azijn kan de longen van je konijn aantasten. Ik zou je konijn dan even in een andere kamer zetten tot de lucht weg is. ohh okee dankjewel
supernijnbambam Geplaatst: 18 april 2016 Auteur Geplaatst: 18 april 2016 33 minuten geleden zei Nicky_the: De sterke geur van azijn kan de longen van je konijn aantasten. Ik zou je konijn dan even in een andere kamer zetten tot de lucht weg is. hoelang ?? want de geur blijft een paar dagen sterk.... 1 dag of aleen als ze de azijn aan t spuiten is?
Gast Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Ik maak alleen de wc'tjes schoon met azijn, de kamer doe ik alleen met heet water, als ik dat met azijn ga schoonmaken, blijft de mijne maar sproeien. De wc'tjes met azijn en daarna afwassen met afwasmiddel.. En dan bodembedekking erin, en klaar is klara
Evee Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Ik zou wel natuurazijn gebruiken. Maar het is ideaal om de urinevlekken uit toiletbakken en het hok te krijgen. Ik maak de losse onderdelen (toilet, speeltjes, bodemplaten hok) er mee schoon, spoel die goed af en laat het staan drogen buiten de ren. Als het droog is, doe ik het gewoon in het hok. De hele vloer heb ik er nooit mee gedaan, ze wonen bij mij op zand, de geur is inderdaad wel sterk en niet zo prettig. Naast azijn gebruik ik citronella en onze stoomreiniger om het konijnenhok schoon te maken.
Dolliewollie Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 In de gang gebruik ik wel azijn met bloemengeur, ze gaan er daarna gewoon weer op als het droog is. Ook voor de bakken doe ik dat hetzelfde.
Nicky_the Geplaatst: 19 april 2016 Geplaatst: 19 april 2016 Dweilen met azijn, dweilen met water en drogen met een droge doek. Ondertussen de ramen open laten. Dan is de geur zo weg.
Aanbevolen berichten