Ga naar inhoud

Staartwortel korsten?


Kirina

Aanbevolen berichten

Hoi, ik had mij volledig miskeken. Ik dacht dat mijn konijn korsten had aan haar geslachtsdelen, maar ik heb gisteren eens beter gekeken en vandaag een foto gemaakt. Weet iemand hoe het kan dat  haar staart helemaal ontstoken en korsterig is? Het ziet er een beetje uit alsof het dood is maar het is echt iets raars. Last heeft ze opt eerste zicht niet, maar ze blijft ook die kale plek op haar rug hebben, ondanks de correcte behandeling. IMG_20160410_194925.thumb.jpg.b1490ac9ccIemand die mij kan helpen? IMG_20160410_194837.thumb.jpg.d1c4a6e589

Groeten, KirinaIMG_20160410_194917.thumb.jpg.30bb4a8c20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee met die staart niet. De behandeling voor de schurftplek op haar rug is bezig, maar blijkt niet te werken. Ik zal morgen of overmorgen naar de dierenarts gaan, maar wou eens horen wat dit kon zijn, want ik ben nog nooit zoiets tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee :( Normaal komen ze heel goed overeen en ze zou dan ook andere verwondingen tonen denk ik.
Of het schurftachtig is, weet ik niet, maar de behandeling voor schurft slaat in elk geval niet aan, dus ik vraag me af wat het dan nog kan zijn? Of zou ik gewoon anders moeten behandelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is de afgelopen weken al zo vaak geweest :( En je hoeft niet zo 'punt!' te gaan doen, want ik besef dit ook wel. :( Als het aan mij lag, direct. De ouders zijn helaas wat minder happig om nogmaals te gaan. Ik vroeg het ook aan 2 dierenartsen kennissen en die wisten het ook niet goed.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .