Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onze Roosje krijgt aan beide kanten van haar rug kale plekken. Voor zover ik kan zien, is de huid intact. Het is precies waar Huppel z'n voorpootjes zet als hij op haar zit. Het is tenslotte lente, dus dat gebeurt de hele dag door :)

Ik zal eens kijken of hij geen scherpe nagels heeft, maar verder weet ik niet of ik er wat aan kan doen..?

En herkennen jullie het? Ze ziet d'r zo gehavend uit nu :s 

Geplaatst:

Hij is gecastreerd, neem ik aan? Dan vrees ik dat er weinig aan te veranderen is.. Het is 'normaal' konijnengedrag. Al moet zij daar niet de dupe van worden natuurlijk. Het is ook het hele jaar door of alleen in het voorjaar?

Geplaatst:

Het is nu sinds de lente. Ze heeft de mogelijkheid om op een plek te zitten waar hij niet kan komen maar daar zit ze amper. Alleen als ik eraan kom, hihi.

Ik vermoed nu dat misschien onze kleine man het niet veroorzaakt heeft, maar dat het misschien een huidprobleem oid is. Bij korstjes van zijn nagels had ik krassen verwacht, maar het zijn zo te zien meer ronde korstjes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .