Patatje Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Gister ben ik met Kruimel en Divoo bij de dierenarts geweest. Ze zijn nagekeken (Kruimel moest uiteindelijk onder narcose om kiezen te laten slijpen, arm beestje) en ingeënt voor myxomatose en RHD. Nu vertelde de dierenarts dat er ook een inenting was voor RHD-2, maar die inenting werkt alleen als de inenting na 6 weken nog wordt herhaald. Nu is het per inenting voor RHD-2 25 euro. Dat betekent dat ik 100 euro voor twee konijnen kwijt ben. Ik heb gezegd dat ik er nog even over na wilde denken. Ik weet niet of jullie je konijnen (al) hebben laten inenten voor RHD-2? En kostte dat ook zo veel?
Iris Q Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Ik heb mijn 2 konijnen wel laten enten tegen RHD2, deze werd ook na zes weken herhaald. Ik betaalde per konijn €35,- maar dit was dan wel voor de eerste enting en de boosterenting. Ik was dus in totaal een bedrag van €70,- kwijt maar dit heb ik er persoonlijk wel voor over. Weet je zeker dat die €25 niet voor beide keren enten was? €100 vind ik persoonlijk ook erg prijzig.
Nijntje & Caro Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Ik heb mijn twee konijnen begin dit jaar laten enten. In totaal was ik 115 euro kwijt, inclusief de 'gewone' enting.
Ainariel Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Ik betaalde per rhd2 vaccinatie 10 euro. De booster komt over 4 weken, dat is nog es 10 euro. Ik vind 25 euro per keer wel heel erg duur.
Aanbevolen berichten