konijntjes lover Geplaatst: 22 maart 2016 Geplaatst: 22 maart 2016 mijn konijn Jack heeft een abces op zijn kaak en we weten niet hoe het komt... het kan niet door het vechten komen, want het konijn waar hij wel een ruzie mee heeft kan niet bijten... ik weet helaas ook niet wat er aan gedaan kan worden en wat verstandig is, hij is namelijk alweer 7... laat please snel wat weten als je een tip voor me heb! alvast tnx!!!
belleke Geplaatst: 22 maart 2016 Geplaatst: 22 maart 2016 Ben je al bij de dierenarts geweest? Vaak is een onderliggend probleem het het gebit de oorzaak. Mamski en Wim hebben allebei een abces gehad, Operatie waarbij ze het abces open legde en ik het steeds moest spoelen en6 weken dupociline. Ik heb Wim ook homeopatisch behandeld. Succes knuffels Belleke
Christaaa Geplaatst: 22 maart 2016 Geplaatst: 22 maart 2016 Naar de dierenarts! Een abces moet open gemaakt worden en de oorzaak moet onderzocht worden. niks doen omdat een konijn al 7 is, is natuurlijk onzin!
Domino Geplaatst: 22 maart 2016 Geplaatst: 22 maart 2016 Die van mij is al ruim negen, je konijn hoeft echt nog niet aan het einde te zijn van zijn leven. Ga asjeblieft hiermee naar de dierenarts, het gaat niet vanzelf over! Dit heeft zeer intensieve zorg nodig.
Aanbevolen berichten