Gast Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Hoihoi, Ik maak me een beetje druk om Daisy. Vorige week ben ik met haar naar de dierenarts geweest (zaterdag), omdat ze niet at! En haar buikje was leeg, en de dierenarts zei: Dat hij maar een paar keutels voelde in de darmen. Maar nu weigerd ze een paar van Beaphar care+, maar de accepteert de blauwe bes wel, maar gaat veel langzamer dan normaal? Moet ik nu weer de dierenarts bellen voor een bezoekje of wat moet ik doen? Ik weet het niet zo goed meer!!!! Alvast bedankt!!!
Charita Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Als ze niet wil eten zou ik toch wel even naar de dierenarts gaan. Bij twijfel altijd doen. Je kan beter een keer voor niets gaan, dan dat je te laat bent. Je zit ook nog net voor het weekend dus ik zou het zelf zeker doen.
Gast Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Ja, de afspraak is zeker al gemaakt, kan er om 5 uur terecht. Maar moet ik mijn andere ook meenemen?
Dolliewollie Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Ja altijd samen meenemen, voor de stress en de geur!
Lienappelsien Geplaatst: 5 maart 2016 Geplaatst: 5 maart 2016 En wat zei de dierenarts? Vervelend dat ze zo aan het kwakkelen is. Hoe gaat het nu?
Gast Geplaatst: 5 maart 2016 Geplaatst: 5 maart 2016 15 minuten geleden zei Lienappelsien: En wat zei de dierenarts? Vervelend dat ze zo aan het kwakkelen is. Hoe gaat het nu? De dierenarts zei: dat er kleine haakjes op de kiezen zaten, wat eigenlijk heel minimaal is. En ze dacht dat het niet daar aan lag, maar als ik binnenkort weer kwam, omdat ze dan weer niet dan gaan ze kijken of er iets aan de haakjes gedaan kan worden door het weg te slijpen!
Ikka Geplaatst: 5 maart 2016 Geplaatst: 5 maart 2016 Als ze niet gaat eten zou ik zeker wat aan de haakjes laten doen. Heb een konijn gehad die bij hele kleine haakjes al stopte met eten. Het kon echt niet de oorzaak zijn volgens de dierenarts, maar ik heb ze toch weg laten halen en daarna at hij weer normaal. Sindsdien liet ik ze altijd gelijk weg halen en at hij vaak al snel weer zelf. Het ene konijn reageert nu eenmaal sneller op haakjes dan de ander.
Gast Geplaatst: 5 maart 2016 Geplaatst: 5 maart 2016 Ze eet nu weer als een bulldozer!!! Maar als ik weer langs moest komen dan gingen ze die haakjes weghalen! En dan ga ik er ook om vragen en ook bij mijn ander voedster!!...
Gast Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Alles gaat voor alsnog goed met Daisy, Maar nu een andere vraag. Volgens mij heeft Daisy het voorjaar in de kop! Elke keer rijden op Pluis, en elke keer de staart omhoog. Het kan de hormonen niet zijn, want ze zijn alle 2 gecastreerd. Wat kan ik hier aan doen. Zal een ram een oplossing zijn of dat juist niet??
Gast Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Echt dringend hulp nodig nu!!!. Daisy rijdt constant op Pluis! Nu bijt pluis letterlijk van haar af, zelfs als Daisy al in de buurt is begint ze al te grommen en te happen!! Wat moet ik doen!! Ik weet niet wat ik nu moet doen. HELP!!!!!
Sanne1993 Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Als je echt bang bent dat er gewonden vallen moet je ze uit elkaar halen.
Gast Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Ik weet niet of er gewonden gaan vallen, maar Pluis begint wel echt te grommen en te happen! En er vliegt over haar van Pluis in de lucht...
Gast Geplaatst: 11 maart 2016 Geplaatst: 11 maart 2016 Daisy rijdt nog steeds heel erg veel op Pluis en sproeit ook als een gek terwijl ze alle 2 al gecastreerd zijn in november. En Pluis reageert nog chagrijnig. Maar gaat wel ietsjes beter na mijn idee... Want ze wassen elkaar ook wel constant
Aanbevolen berichten