Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wat zijn jullie ervaringen met zilverwater bij konijnen met snot?

In welke dosering kan dit gegeven worden? Kan dit bij in het drinkwater of moet dit direct in de bek gegeven worden?

Geplaatst:

Kan allebei, ik heb het over de brok gedaan. Heb geen idee of het geholpen heeft want ik gaf toen ook net een andere antibiotica die heel goed hielp. Dosering weet ik niet exact meer.

Geplaatst:

Ik heb het ook gegeven bij een konijn met snot. Ik deed het op een heel klein stukje gedroogd brood gedaan. Het deed hier niks.

Dosering weet ik ook niet meer precies (weinig in ieder geval, het ging om een paar druppeltjes). Ik deed het op advies van @belleke misschien kan zij je daar meer over vertellen.

Geplaatst:

Ik deed het gewoon in het drinkwater. Hier deed het wel wat Wim heeft echt tijden gehad dat hij nauwelijks snotterde. Zodra hij weer begon kreeg hij zilverwater.

Knuffels Belleke

Geplaatst:

ik heb ook een tijd mijn konijn met snot zilverwater gegeven over zijn brokken heen bij mij deed het ook niets. 

wat wel hielp bij mij waren echinaforce tabletjes van het kruidvat. 2 keer per dag 1 de periodes van ziek zijn bleven langer weg en ik kon goed merken dat hij beter in zijn vel zat. wellicht kun je dat ook nog proberen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .