Ga naar inhoud

castratie


supernijnbambam

Aanbevolen berichten

hey hey,

ik heb voor de 3x in mijn leven een konijn... ik weet dat dat niet super veel is maar ben ook nog maar 18...

maar ik heb een super  lieff Nijntje --> BAMBAM, en hij word 1 mei alweer 7 jaar!!

zou k er nu nog een konijn bij plaatsen en hem laten castreren ? of zou hij daar te oud voor zijn.....

ik weet niet wat ik in z`n situatie moet doen... kan iemand me tips geven??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-02-2016 13:02:01 zei Sanne1993:

Als hij gewoon gezond is zou ik het zeker doen. Ik denk dat je hem heel blij maakt met een vriendinnetje :) 

ja idd ik lees zoveel dat een konijn , ja aleen iss.... en zich vervolgens gaat vereenzamen... dat wil ik absoluut niet, wil juist t beste voor mn nijn! hihi. maar dan nog een vraag hij is al bijnaa 7-jaar... moet ik er een jong of een ouder nijntje bijzettn? ik heb bambam al een 4- maanden ... ik weet ook echt wel hoe k een nijn moet verzorgen... maar bij sommige dingen is hulp belangrijk en fijn 

bedankt voor je fijne reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-02-2016 12:59:53 zei Anjo:

Je kan bambam zeker nog laten castreren, zo kan hij zijn laatste jaren nog fijn van het gezelschap van een soortgenootje genieten!

Is hij verder in goede gezondheid?

ja hij is zeker gezond ! :-) hij hupst en eet goed drink lekker en geniet van zijn lekkernijen! 

ik ga t denk ik toch overwegen! 

:-) bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel kiezen voor een volwassen konijn. Leeftijd maakt op zich niet zo heel veel uit, maar vaak zie je wel dat jonge konijnen een veel hoger energieniveau hebben en niet alle oudere konijnen vinden dat prettig. Het is het handigste om met bambam naar een opvang te gaan en daar te kijken met welk konijn het het best klikt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Sanne1993:

Ik zou wel kiezen voor een volwassen konijn. Leeftijd maakt op zich niet zo heel veel uit, maar vaak zie je wel dat jonge konijnen een veel hoger energieniveau hebben en niet alle oudere konijnen vinden dat prettig. Het is het handigste om met bambam naar een opvang te gaan en daar te kijken met welk konijn het het best klikt :) 

ja idd ik dacht dat al.. :) bedankt.

en dan een meisjee he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .