Bunny3 Geplaatst: 21 februari 2016 Geplaatst: 21 februari 2016 Yikes! Ik ben me eerder vandaag rot geschrokken. Ik heb nu 2 nijntjes. Het mannetje is nog maar kort geleden gecastreerd dus ze mogen nog niet bij elkaar. Het vrouwtje zat in de ren en ze dacht dat het deurtje naar het hok van haar vriendje open was! Op zich al vaag.. Maar goed. Dus toen viel ze, rolde ze om en toen ze weer op 4 pootjes zat draaide ze een paar keer heel raar met haar kopje! Ondertussen heeft ze water gedronken, geknabbeld aan een snack en aan haar biks en ze lijkt er niks aan overgehouden te hebben. Kan iemand me geruststellen alsjeblieft?
Lonja Geplaatst: 21 februari 2016 Geplaatst: 21 februari 2016 Botste ze ergens tegen aan dan? Ik heb zo'n reactie wel eens gezien bij een konijn van mij dat tegen een deur aan liep die onverwachts open stond. Die draaide ook even een paar keer heel raar met zijn kop, heel langzaam. Ik dacht die gaat zo out, maar hij herpakte zich en hij doet het nog
Bunny3 Geplaatst: 21 februari 2016 Auteur Geplaatst: 21 februari 2016 Ja ze botste dus tegen het dichte deurtje aan. Daarna smakte ze dus op de grond en rolde een keer om. Echt eng om te zien hoe ze met haar kopje draaide!!
Lonja Geplaatst: 21 februari 2016 Geplaatst: 21 februari 2016 Inderdaad, ik schrok ook toen ik dat zag bij mijn konijn, was inderdaad een eng gezicht. Hou haar maar even extra in de gaten.
Bunny3 Geplaatst: 21 februari 2016 Auteur Geplaatst: 21 februari 2016 Dat doe ik al Voortaan maar een waarschuwingsbordje op het deurtje doen: Pas op! Gesloten!! Anyway bedankt voor je reacties. 2
Aanbevolen berichten