SnuffieLove Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Hey, Mijn NHD'er van 9mnd voelt nogal mager aan. Als je haar aait dan voel je heel goed de ruggengraad. Is ze te mager en wat kan ik doen?
Gridje Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ik zou zeggen vraag het de dierenarts die kan bepalen aan de bouw en gewicht en hoe ze aanvoelt of ze te mager is en advies geven, en eventueel zien of ze door medische dingen te mager is (en gelijk behandelen).
Christaaa Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ik sluit me aan bij gridje. Zo via het forum kan natuurlijk niemand dat beoordelen.
SnuffieLove Geplaatst: 6 februari 2016 Auteur Geplaatst: 6 februari 2016 Ze is ong. 950/960 gram. Net gewogen.
Rian Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ruggengraat voel ik bij die van ons ook, maar het is geen indicator voor wel of geen ondergewicht. Sluit me dus aan bij advies om even door DA te laten controleren.
SnuffieLove Geplaatst: 6 februari 2016 Auteur Geplaatst: 6 februari 2016 Dan maak ik wel even een afspraak bij de DA. Ik voel zeg maar allemaal bobbels op d'r ruggengraat.
Aanbevolen berichten