Juliaaa Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Hello guys, ik wilde even delen dat ik met mijn bruine konijn (mootje) nu bij de DA ben eigelijk zou ik morgen gaan maar toen ik hem eten wilde geven zag ik al meteen dat het mis was, geen beweging en oren laag.. Dus ik ben daar nu!
Juliaaa Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 Ze zei al meteen 'wat is hij mager'. Ze dacht dat het misschien die konijnen ziekte kon zijn maar naar even voelen voelde ze een harde bobbel. uiteindelijk wist ze het niet zeker maar omdat hij zwaar ademde moesten we hem laten inslapen ... :( . hij hoefde niet een ingeslapen te worden want na de verdoving stond z'n hartje al stil :(
Sanne1993 Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Ach wat zielig. Heel veel sterkte voor jou en afro jack!
Knuffeltje Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Dat is jammer. Dan was het wss sowieso kanker... Heel veel sterkte komende tijd!
Lienappelsien Geplaatst: 20 januari 2016 Geplaatst: 20 januari 2016 Ik had dit topic nog niet gezien toen ik net in je andere poste. Sterkte.
Aanbevolen berichten