mercy Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Hi allemaal, Sinds vorige week heeft Chichi(onze voedster) ontstoken oogjes. Beide oogjes waren nat en een oog zat af en toe dicht. Ik ben toen gelijk met haar naar de DA geweest en die heeft Chichi onderzocht en ons oogdruppels meegegeven om 10 dagen lang 4 x per dag te druppelen. Dit gaat allemaal prima. Het leek de afgelopen dagen ook of het beter ging met haar oogjes maar vanmorgen zat een oogje weer helemaal dicht (deze is inmiddels vanzelf weer open gegaan). Er zit in beide oogjes geen viezigheid het is rondom het oog alleen een beetje nat. Ik ga toch voor de zekerheid eind van de dag weer langs de DA aangezien we al bijna een week bezig zijn met de druppels en 1 oog nu weer achteruit aan het gaan is. Onze konijnen staan binnen in de gang en nu las ik op verschillende site's dat de oorzaak van ontstoken ogen 'tocht' kan zijn. Ze staan al ongeveer 2 jaar op dezelfde plek en geen van beide heeft ooit ergens last van gehad. Zou dit de oorzaak kunnen zijn? Of heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Groetjes Stefanie Chichi &Mercy
StamperPluis Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Is er naar de kiezen gekeken? Onze Pebbles had ook vieze oogjes en dat werd veroorzaakt door haken op haar kiezen.
Aanbevolen berichten