Jennerie Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Hallo, ik vind in mijn konijnenhok de laatste tijd zachte aan elkaar klevende poep (ik heb een foto geüpload). Ik heb op internet gelezen dat dit blindedarmpoep is en dat je dit normaal niet ziet omdat je konijn dit opeet.. Ik zie het alleen nu wel liggen ik ben er ook al mee naar de dierenarts geweest maar er was niks mis met mijn konijnen (ik heb er twee).. Ik heb het daarna een tijdje niet gezien maar nu zie ik het wel weer liggen.. Ik geef mijn konijnen biks en hooi en soms een wortel of zo'n staaf met verschillende soorten voer.. Verder maak ik het hok twee keer per week helemaal schoon en krijgen ze elke dag schoon water.. Ik zou graag weten of iemand anders dit probleem ook heeft gehad en wat ik kan doen zodat het over gaat! Alvast bedankt!
Sanne1993 Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 het kan zijn dat je iets te veel biks geeft. Wat ik meestal doe is even helemaal geen biks meer geven tot ik geen blindedarm keutels meer vind en daarna rustig opbouwen met biks.
Aanbevolen berichten