Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een ex ram ndh die nu 5 is, hij weegt 900 gram, een halfjaar geleden 1,17 kilo .

hij eet, beweegt, drinkt, keutelt en is redelijk actief, de DA adviseerde mij te dwangvoeren, dus dat doe ik nu al een dag of 6 maar het maakt geen verschil.

Wat moet ik doen? Als ik hem aai voel ik elk botje zitten, ik heb niet eerder een mogelijk 'terminaal' konijn meegemaakt

Geplaatst:

Ik zou ook niet binnen 6 dagen verschil verwachten hoor. Wat vaak werkt is om ewrtenvlokken bij te voeren. Die kun je bij verschillende webshops bestellen onder andere hier op bunnybunch ;) 

Geplaatst:

Je kunt je konijn wortels geven, maar let wel op dat je niet té veel geeft dan kan hij aan de diarree raken omdat er zoveel suiker in zit.

Geplaatst:

Erwtenvlokken, maisvlokken en luzerne zijn de wat gezondere dikmakers.

Heb je al een ontlastingonderzoek laten doen? Mijn konijn was in 3 weken schrikbarend afgevallen en ze bleek coccidiose te hebben. En er zijn nog meer mogelijke redenen waarom ze af kunnen vallen.

Wat heeft de dierenarts precies onderzocht/gedaan?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .