Gast Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 Ik heb ontdekt dat mijn ondeugde pluis een beetje van mijn Hyacint heeft gegeten. Is dat heel kwalijk dat ik er mee naar de dierenarts moet of valt dat mee? En moet ik maar gewoon afwachten hoe ze gaat reageren??
SuzanneKnuffel Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 Wat IK zelf altijd doe is op google intypen "konijn eet hyacint" en danff lezen.. vertrouw je 't niet danff de da bellen
Gast Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 Heb ik al gedaan. En hier op het forum staat dat de hyacint giftig is. Vandaar de vraag of ik haar in de gaten moet houden of dat ik meteen langs moet komen of niet
SuzanneKnuffel Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 Dan zou ikhaar in de gaten houden of ze geen ander gedrag gaat vertonen..
Ainariel Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 Hoeveel en wat heeft ze precies gegeten? Blad, bloem, etc. Stamper heeft er ook wel eens wat van gehad en die hupst gelukkig nog steeds. Maar hij had maar 1 hapje gehad (weet alleen niet meer wat). Bij twijfel zou ik altijd de dierenarts om raad vragen. Die kan je ook vertellen of je je konijn iets moet geven.
Gast Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 2 van die kleine dingetjes geloof ik zo iets. Maar ik merk niks van haar, dus het zal wel goed gaan!!
Ainariel Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 Ik zou toch ff bellen voor de zekerheid.
Marjoleintje Geplaatst: 28 december 2015 Geplaatst: 28 december 2015 Je kunt ook altijd even het nationaal vergiftigingscentrum bellen. Die weten bizar veel, ook wat het eten van dingen door dieren betreft! :)
Aanbevolen berichten