CocoBrowny Geplaatst: 24 december 2015 Geplaatst: 24 december 2015 Brouny, onze nieuwe (oudere) ram was razendsnel in de kamer bij de plant, en weg was een half blad vingersboom. Ik maak me nu erg zorgen, wat kan ik het beste in eerste instantie doen? Hoe giftig is het? Kan ik iets toedienen?
SuzanneKnuffel Geplaatst: 24 december 2015 Geplaatst: 24 december 2015 Effe DA bellen voor advies had ik meteen gedaan.. verder denk ik goed laten drinken en goed in de gaten houden of ie geen raar gedrag gaat vertonen..
CocoBrowny Geplaatst: 24 december 2015 Auteur Geplaatst: 24 december 2015 Dank je. Ik heb gelijk gebeld, het kon alleen wat slijmvlies-reacties veroorzaken. Gelukkig maar. Fijne Kerstdagen!
CocoBrowny Geplaatst: 9 januari 2016 Auteur Geplaatst: 9 januari 2016 Hij had na dit snopepartijtje een dag lang diaree, at uit zichzelf vooral stro, blijkbaar stopt dat. Hij at zelf helemaal niet van de brokken, die slimmerik! Ook geen verse hooi trouwens, wat ik wel gek vond, maar goed.. De dag erop was hij weer helemaal prima.
Aanbevolen berichten