marrit84 Geplaatst: 20 december 2015 Geplaatst: 20 december 2015 Wie heeft er ervaring met Lysium, op de site van de huisdierendokter lijkt het een goed middel te zijn bij allerlei verschillende kwalen. En weet iemand of Lysium alleen te verkrijgen is via de huisdierendokter of ook nog ergens anders Ik hoor graag ervaringen van mensen die er bekend mee zijn
Ilonaa1 Geplaatst: 20 december 2015 Geplaatst: 20 december 2015 Ik heb het gebruikt voor een konijn met nierstenen. Ze vond het erg lekker, maar mocht helaas niet baten
marrit84 Geplaatst: 20 december 2015 Auteur Geplaatst: 20 december 2015 Wat jammer zeg, heb het net besteld, bij de huisdierendokter. Hopen dat het haar helpt, wil in ieder geval alles voor haar proberen
marrit84 Geplaatst: 21 december 2015 Auteur Geplaatst: 21 december 2015 11 uur geleden zei Ilonaa1: Ik heb het gebruikt voor een konijn met nierstenen. Ze vond het erg lekker, maar mocht helaas niet baten Had jou konijn ook een niersteen? De mijne wel, hij is al best wel groot 9 mm, maar ga het nu zodra ik het binnen heb gelijk proberen. Wil haar graag helpen
Ilonaa1 Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 Ja... Heb ook timothy hooi gekocht, urologist gebruikt en ze kreeg pijnstillers. Maar ze was binnen 4 weken een kilo afgevallen en je zag dat ze veel pijn had. Dus heb haar helaas in laten slapen... Ik heb ook mature seince selective gegeven, schijnt minder calcium in te zitten. Let wel op, ze mogen er minder van dan op de verpakking staat.
Aanbevolen berichten