Eefje Geplaatst: 23 december 2015 Auteur Geplaatst: 23 december 2015 Kijk nou! <3 Ze zijn zo ongelooflijk schattig samen.. 5
Domino Geplaatst: 24 december 2015 Geplaatst: 24 december 2015 Dat zal spannend worden voor je. Heftige maar moedige beslissing. Ik zal ook voor jullie duimen dat het slaagt.
Eefje Geplaatst: 29 december 2015 Auteur Geplaatst: 29 december 2015 Wat lief dat je er aan denkt! De operatie is vandaag. We hebben haar net bij de dierenarts gebracht. Janken natuurlijk.. Ze heeft een grote kooi gekregen en wordt vertroeteld tot ze aan de beurt is, waarschijnlijk om een uur of elf. Kaarsjes branden en duimen dus, pffff
ricksem Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Spannend en ik zal voor jullie duimen
Ainariel Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 O wat spannend. Ik ga voor jullie duimen. Succes en sterkte met al die spanning. Ik hoop dat jullie haar straks herstellende mee kunnen nemen.
Eefje Geplaatst: 29 december 2015 Auteur Geplaatst: 29 december 2015 Wilma is niet meer te redden. Ze weten nog steeds niet wat het precies is, maar het is duidelijk dat het niet weggehaald kan worden, dan zouden ze haar hele blaas moeten verwijderen en dat kan natuurlijk niet. Er zitten 2 ruimtes die vergroeid zijn met haar blaas die gevuld zijn met bloed. Haar blaas is heel groot en constant vol, ze verliest vaak wat kleine plasjes, maar kan dit niet reguleren. Al met al heeft ze constant druk op haar blaas en dat kunnen ze niet wegnemen. Ze onderzoeken haar nog even verder, omdat ze het niet kennen, ze hopen er wat van te kunnen leren. Als ze klaar zijn wordt ze ingeslapen.
Gridje Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Ach jeetje nee toch,Eefje wat heftig! Arme Wilma, je hebt je best gedaan maar dit zal zeer doen, ik leef mee, zo erg voor jullie!!! Heel veel sterkte! En ik hoop dat de artsen er nog wat van leren misschien voor de toekomst van andere nijnen...
Dollie Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Wat een vreselijk nieuws Eefje, heel veel sterkte!
Bammyflurry Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Wat verdrietig Eefje, veel sterkte. Je hebt voor haar gedaan wat je kon.
Rian Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Echt heel rottig nieuws Eefje. Heel veel sterkte en slaap zacht, Wilma.
StamperPluis Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Heel veel sterkte Eefje, je hebt gedaan wat je kon.
Ainariel Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Ah dat is echt zuur. Heel veel sterkte. :(
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Poeh, wat een heftig nieuws helaas. Heel veel sterkte Eefje, en rust zacht mooie meid.
Eefje Geplaatst: 29 december 2015 Auteur Geplaatst: 29 december 2015 Ik heb een stukje geschreven op de regenboogbrug. Dankjulliewel allemaal, het is fijn om het hier te kunnen delen
Aanbevolen berichten