Helene1984 Geplaatst: 16 december 2015 Geplaatst: 16 december 2015 Even een vraagje. Mijn konijn wat binnen rond huppelt heeft snot en daarvoor een novadox gekregen. Nu ben ik aan het schoonmaken en wil ik de tegels en het laminaat ontsmetten liefst met dettol dat heb ik in huis. Natuurlijk doe ik dat verdund. Maar is het dan nog nodig om de vloer na te dweilen met gewoon water of na te dweilen met een droge dweil? Of kan ik de vloer zo op laten drogen? Alvast bedankt voor de tips.
Helene1984 Geplaatst: 16 december 2015 Auteur Geplaatst: 16 december 2015 Misschien goed om er bij te vermelden dat mijn nijn haar biks uit een snoepbal krijgt dus geregeld de grond likt! En dat ze pas 8 weken oud is!
SuzanneKnuffel Geplaatst: 16 december 2015 Geplaatst: 16 december 2015 Dan zou ik er wel overheen doen met gewoon schoonwater.. gewoon voor de zekerheid..
Rian Geplaatst: 16 december 2015 Geplaatst: 16 december 2015 Ontsmetten bij snot is zinloos. Wat zielig, zo jong nog en dan al snot en novadox.
Domino Geplaatst: 19 december 2015 Geplaatst: 19 december 2015 Joep had het ook al met zeven weken. Maar meerdere kuurtjes gehad en niks hielp. Uiteindelijk is ie eroverheen gegroeid.
Naomivandorp Geplaatst: 19 december 2015 Geplaatst: 19 december 2015 Goedenavond, ik had ook een vraagje. Ik ben bang dat mijn konijntje ook snot krijgt. Ik bel maandag de dierenarts even want ik wil dat er even na gekeken word. Alleen is snot besmettelijk? Want ze zitten samen binnen.. ze heeft ook vieze oogjes, en een vochtig neusje
reusje1985 Geplaatst: 19 december 2015 Geplaatst: 19 december 2015 Het is besmettelijk , ik zou zelf de konijnen niet zomaar uit elkaar halen. De ander zou immers al besmet zijn. De ander hoeft er overigens niet ziek van te worden, wellicht heeft hij meer weerstand of is er minder gevoelig voor. Idd zsm de dierenarts laten kijken. Hoe eerder je erbij bent hoe beter. Sterkte ermee! 1
Aanbevolen berichten