Lonja Geplaatst: 8 december 2015 Geplaatst: 8 december 2015 Maar heeft die dierenarts een diagnose kunnen stellen dan? Ik denk dat je niet te lang nu moet afwachten zonder diagnose. Ik zou echt morgen naar een goede dierenarts gaan. Je vraagt:lijkt wel dat het goed kan komen? Maar dat is afhankelijk van wat hij heeft. Tekorten aan bepaalde voedingsstoffen of een hernia komt niet zomaar vanzelf morgen weer goed en nu ga je maar 2 weken afwachten of het goed komt terwijl daar zonder diagnose niets over te zeggen valt. Als Max lief is zal het wel fijn voor hem zijn maar is lastig te zeggen van hier af. Klinkt in ieder geval wel alsof hij lief is.
Rian Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 (Ik heb eigenlijk nog nooit gelezen of gehoord over een hernia bij konijnen. Klinkt wel logisch dat het bij elk dier met een ruggenwervel kan optreden. Wie weet waar ik daar meer over kan lezen? Lijkt me interessant.)
Sanne1993 Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Wij hadden toen ik begon als vrijwilliger een konijntje met een hernia in de opvang. Na een flink lange periode hokrust in een cavia hok is hij er toch nog heel goed van hersteld en is hij ook gewoon geplaatst bij een vriendinnetje :)
An Van Derlinden Geplaatst: 12 december 2015 Auteur Geplaatst: 12 december 2015 Ik kom hier even melden dat ollie het super doet. Het was een zware en spannende week...De vorderingen gingen supertraag en lieten me steeds un twijfel. Maar nu zie ik duidelijk verbetering... zijn rechterachterpoot sleept nog wat maar voor de rest is zijn houding al veel beter en spring ie al in en uit de bak. Daarstraks was ie ineens verdwenen...naar de badkamer! Ik heb hem 5 minuten lopen zoeken haha. Deze namiddag ligt ie al de hele tijd lekker languit te 'chillen'. Allemaal goede tekens dus hopelijk hupt ie een van de dagen weer lekker rond!! Bedankt voor jullie 'mee-denken', medeleven en raad! 2
Aanbevolen berichten