Ga naar inhoud

Euhm, is dit normaal ? ( opgelet 16+ !!! )


webwiper

Aanbevolen berichten

Euhm, vandaag merkten we voor het eerst bij Bo iets wat (wer vermoeden) op zijn edele delen lijkt. Nu vernam ik dat dat van konijnen moeilijk te zien was, maar bij ons rammetje lijkt het overduidelijk. Is dit normaal dat zijn '...' zo groot zijn ?

wat1.JPG

wat2.JPG

wat3.JPG

Of moeten we ons zorgen maken ?? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook...Polle ging rechtop staan en ik keek...en zag...gewoon van afstand hĆØ..en ik had echt zoiets van...hĆØ...wat is DAT !....Is dat......huh.....neh.......dat kan niet......ja dagggg.....neeehhh...onmogelijk....jeetje....tjonge....niet normaal hoor...

Maar nu zie ik het niet eens meer....

Alles went...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihihihihi...toen Diddl nog leefde en dat voor het eerst zagen dachten we eerst dat het daarom kwam dat hij sleepte met zijn achterlijf. Vooral ook omdat de ene mooi roze was en de andere donker. Hij had kleur verschil op zijn huid. Little did we knew. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik t de eerste keer zag dacht ik .... wat hangt daar tch voo iets??? had de babydoekjes al gepakt omdat ik dacht dat ie plakpoep of iets anders aan zijn kontje had hangen...

en toen keek ik goed en zag dat t wat anders was!!! maar geloof mee.... flip is echt heel erg klein maar die had me daar toch wat hangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah wat zitten jullie de draak te steken met "mannelijkheid van een konijn". terwijl merendeels gecastreerd word en dan enuch worden, zielig hoor, whahwah. misschien moeten er implantaten voor konijnen ontworpen worden, zodat ze na de castratie nog het gevoel behouden van het hebben van ballen....haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .