iloveChucky Geplaatst: 20 november 2015 Geplaatst: 20 november 2015 Hallo beste mensen, Mijn een van mijn konijnen (Chucky) heeft 2 rare plekken op zijn voorhoofd. linksboven de ogen zitten 2 kale plekken, aan elke kant een. Er is een pluk haar weg, hier en daar beginnen wel weer wat kleine haartjes te groeien. Verder lijkt de plek op een roze/paarse 'bult'. De huid om de plek heen is wit (maar dat is normaal volgens mij) Ik zie verder geen wondjes ofzo, wel een klein stipje. Ik kan er ook geen oorzaak om vinden.Is hij aan iets scherps blijven haken (maar ik kan niks vinden)? Heeft hij zich gestoten (aangezien het ook een 'bult' is)? Heeft Lucky hem gebeten (maar dat lijkt me niet aangezien het gedrag goed is en ik niks zie). Op de foto kunnen jullie hopelijk een beetje een van de plekjes zien. Verder is hij nog wel even levendig enz. (gelukkig!) Ik hoop dat jullie me raad kunnen geven Ik hoor graag van jullie! Groetjes iloveChucky
SuzanneKnuffel Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Misschien.ff naar de dierenarts?
Aanbevolen berichten