Sanne1993 Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 Dwangvoer je ze nu al dan? Als ze morgenochtend wat hebben gegeten kun je in mijn ogen prima gaan werken ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Ik heb dat wortelhapje in een bakje gedaan, en dat is wel bijna leeg!! En Daisy eet ook witlof, maar pluis eet vrij weinig. En er heeft 1 diaree, is dat normaal of kan ik dan beter de dierenarts weer bellen?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzanneKnuffel Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Ik zou de dierenarts ff raadplegen wat je 't beste kunt doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Wat dunne ontlasting na een narcose is normaal en na wortelhapje helemaal. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan om hiermee te dwangvoeren, maar gebruik liever echt goed vezelrijk dwangvoer van de dierenarts waar alles in zit. Het is natuurlijk een operatie dus dat ze wat verminderd eten is heel normaal, vaak komt dat in de loop van de dag wel weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Nu heb ik gewoon weer de HFST staan, en daar vielen ze vanmorgen wel op aan, maar niet zoveel gegeten, en de diaree is nu ook weg, alleen de keutels wat aan de kleine kant, maar dat komt vandaag of morgen ook wel weer inorde!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten