Ga naar inhoud

Pluis bijt Daisy


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Daarvoor hoef je het hok niet helemaal te ontsmetten hoor :) goed schoonmaken en kranten/handdoeken erin is voldoende.

Ik zou zorgen dat je pijnstilling, dwangvoer en evt cisaral/metacloral drops in huis hebt. Verder dingen die ze erg lekker vinden zodat ze snel weer gaan eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oké, bedankt.
Ik zal toch wel pijnstilling mee krijgen van de dierenarts lijkt mij?
Katoen bodembedekking is niet goed genoeg? Het moeten handdoeken zijn?
Ze krijgen de hele kamer dan wel gewoon hoor!
Die wil ik sowieso goed schoonmaken omdat er 1 dame aan het sproeien is.

Maar echt ontstemmen is dus niet nodig???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik wel even navragen.

Gewone bodembedekking kan aan de wond blijven hangen dus dat is niet zo handig. Ik heb destijds oude tafelkleden gebruikt. Ik heb ook extra opgelet dat ze niet al te druk gingen doen zoals springen maar dat viel mee.

Ontsmetten heb ik toen niet gedaan nee, maar dat kun je doen als dat fijner voelt. Evt met dettol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Ilona en Fiona, ook twee zusjes, waren ook onrustig t.o.v. elkaar en de rammen, ook samen gelaten na castratie. Ging eigenlijk goed, ze hadden genoeg aan zichzelf, en vielen elkaar niet lastig. Je kunt ze altijd nog scheiden, mocht het niet goed gaan. :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Want ik wil zo graag een rammetje erbij, maarja, dan houd je natuurlijk dat er 1 buiten de boot valt, dus zal ik waarschijnlijk 2 bij moeten, maar eerst even kijken of de sterilisatie helpt.
Ben zo zenuwachtig voor dinsdag hé (dan worden ze gesteriliseerd), Ben zo bang dat de dierenarts belt met het nieuws dat het er 1 niet heeft overleefd. PFFF....
Is dat normaal dat je zenuwachtig bent om zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, en hoe je het ook wend of keert, het zijn JOU dieren, en ze horen bij je gezin.....

Maar ik hoop maar dat het goed gaat.

Wanneer mogen ze weer naar huus? Als ze goed wakker zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het zoveel. Ze zijn gesteriliseerd,

Maar nu vraag ik me af, wat ik morgen moet doen? Thuis blijven of gewoon werken?

Ik wil morgenochtend kijken of ze gegeten hebben, ik dwangvoer ze met alvarit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .