ricksem Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 Heey Gisterenavond voordat ik naar bed ging konijnen gevoerd allebij gegeten, vanmorgen ging ik voeren wou marley niet eten. ze ademde snel en lag niet fijn, ik ben naar het werk gegaan en ging om 10 uur even naar huis om te kijken hoe het ging en nog steeds niet goed ik heb maar wat eten bij der gelegd maar ging niet eten toen ben ik weer naar het werk gegaan en ik kom 5 uur weer en jahoor ze is blij en eet als een gek!!! Ik heb dit al een paar keer met haar meegemaakt maar hier bij word ik wel laks van. agja het komt wel weer goed maar dat is juist slecht. Het is s nachts gebeurt.
Lonja Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 Zo ik vind het wel riskant dat je dat zo lang afgewacht hebt. Alleen al de pijn die het beestje de hele dag (en nacht) heeft, je geeft haar ook geen pijnstiller dan? En je weet nu niet wat ze heeft, dan kun je ook niet weten hoe het te voorkomen dus?
ricksem Geplaatst: 30 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2015 Ze is nu weer normaal. Ik heb de keutels bekeken waren een beetje zacht verder is ze in orde
ricksem Geplaatst: 30 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2015 Het is heel riskant wat ik doe en ik praat ht niet goed. Maar het is vanzelf overgegaan maar voorhoelang zal dat nog gebeuren? Dat wil ik natuurlijk voorkomen
Anjo Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 Heeft Marley niks nieuws gekregen of iets wat misschien gas/buikpijn oid heeft kunnen veroorzaken?Ik zou zelf in het vervolg toch ook niet afwachten, zeker als je na een paar uur terug gaat kijken en je konijn is duidelijk nog steeds niet lekker. Een DA inschakelen is dan zeker niet onverstandig!
Aanbevolen berichten