Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

we zin bij een 2de DA geweest voor second opinion, en gelukkig hebben we dat gedaan, want er is veel meer aan de hand blijkbaar. de tandjes staan niet meer tegen elkaar en die moeten trug tegen elkaar groeien , dat stukje in zijn kin is gebroken, hij word binnekort geoppereerd in de hoop dat het trug samengroeid, maar nu moeten we hem laten aansterken door eten te geven van critical care via een spuit. 

Geplaatst:

Goedzo dat je voor een SE bent gegaan! Beterschap, hoop dat ie snel de oude is

Geplaatst:

Hij heeft dus een gebroken kaak? Kun je dan wel dwangvoeren? Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan opereren, nog niet eerder van gehoord bij konijnen dus hou ons op de hoogte! Sterkte!

Geplaatst:

tis moeilijk om echt uit te legge wat juist gebroken is. de 2 tandjes die hij vanonder heeft zijn geplitst en zo door heel zen onderkin eigelijk een hele breuk. en ze zeide als ze de operatie doen da da iets is met een ijzere draad maar hoe juist weet ik niet want snapte het niet goed

Geplaatst:

Symphysis fractuur heet dat volgens mij. Bij katten komt dat best vaak voor, wel een hele nare breuk, maar met het ijzerdraadje kan het gelukkig wel weer genezen!

Sterkte voor jou en je konijn!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .