Sabrina Aussloos Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2015 we zin bij een 2de DA geweest voor second opinion, en gelukkig hebben we dat gedaan, want er is veel meer aan de hand blijkbaar. de tandjes staan niet meer tegen elkaar en die moeten trug tegen elkaar groeien , dat stukje in zijn kin is gebroken, hij word binnekort geoppereerd in de hoop dat het trug samengroeid, maar nu moeten we hem laten aansterken door eten te geven van critical care via een spuit.
Gast Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Goedzo dat je voor een SE bent gegaan! Beterschap, hoop dat ie snel de oude is
Lienappelsien Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Vervelend. Goed dat jullie gegaan zijn. Hopelijk komt het goed. Succes.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Oei das dus veel meer dan je eerste da vertelde!goed dat je voor een second opinion bent gegaan!succes ermee
Rian Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Hij heeft dus een gebroken kaak? Kun je dan wel dwangvoeren? Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan opereren, nog niet eerder van gehoord bij konijnen dus hou ons op de hoogte! Sterkte!
Christaaa Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik denk dat het de tand is die gebroken is?
Sabrina Aussloos Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2015 tis moeilijk om echt uit te legge wat juist gebroken is. de 2 tandjes die hij vanonder heeft zijn geplitst en zo door heel zen onderkin eigelijk een hele breuk. en ze zeide als ze de operatie doen da da iets is met een ijzere draad maar hoe juist weet ik niet want snapte het niet goed
SuzanneKnuffel Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Het dmv een ijzerdraadje vastzetten zodat 't aan elkaar kan groeien misschien.. aah wat moet je nijn n pijn hebben dan zegg kan t me levendig voorstellen gerum
Sanne1993 Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Symphysis fractuur heet dat volgens mij. Bij katten komt dat best vaak voor, wel een hele nare breuk, maar met het ijzerdraadje kan het gelukkig wel weer genezen! Sterkte voor jou en je konijn!
evadonatella Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Heel veel sterkte! Goed van je dat je voor een second opinion ging!
Sabrina Aussloos Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2015 ja symphysis was het woord dat de DA gebruikte. danku da je er ook aan dacht want ik wist echt de naam niet meer
Aanbevolen berichten