Ga naar inhoud

konijn heeft op zen lip gebeten


Sabrina Aussloos

Aanbevolen berichten

Er is altijd een DA aanwezig naar wie je doorverbonden kan worden. Ik zeg alleen wat ik zou doen. Als een konijn niet eet of drinkt dan is dat voor mij een teken dat er echt wat mis mee is. En ermee wachten vind ik dood eng. Ik heb een keer op het randje gezeten dat mijn konijn niet meer at en ik er bijna te laat bij was en nu neem ik daar nooit meer risico's in. Dit is voor mij zo'n risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is inderdaad een probleem. Een dier kan altijd ziek worden en hulp nodig hebben, als jij geen beltegoed of vervoer hebt om dat beestje dan de zorg te kunnen bieden wat het nodig heeft, kun je beter geen dieren houden. Want zeg nou zelf, dit is toch zielig? Het beestje heeft duidelijk pijn en jij laat het daar maar zitten omdat je niks kunt. Wat vindt je daar zelf nou van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dieren kunnen altijd wel ziek worden of iets dergelijks. Ook in het weekend of in de avond en ook als het helemaal niet uitkomt omdat je geen beltegoed hebt en geen vervoer. Maar daarmee blijft je zieke diertje wel ziek enzo. Je vroeg wel of je het zo kon laten of dat je naar de DA moest, maar ik krijg de indruk dat je van sommigen liever te horen kreeg dat je het zo kon laten ;)

Maar goed, hoe is het nu met je konijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat zeg ik niet! Het staat helemaal los van het gedrag van jouw konijn, ik meldde de info over het oppakken in het algemeen.

Dat jouw konijntje alleen groente eet, lijkt me niet oke. Inmiddels is het overdag, dus ben je vast al bij de dierenarts geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betadine op een wond bij de mond in de buurt? Ben ik de enige die dat vreemd vindt? En inderdaad, heb je pijnstilling meegekregen? Groente is niet voldoende, dus als ze pijnstilling krijgt zal ze wie weet ook wel weer hooi (en biks) gaan eten.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .