SuzanneKnuffel Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Ik kijk net naar de nijntjes,ze lopen los, en zie in hun voer bakje water-overgeefsel zegmaar liggen. Nu lopen hier ook 3 hondjes rond, die teveel gedronken kunnen hebben en 't in dat bakje eruit hebben gegooit,maar nu vroeg ik me af of dit ook van de konijntjes kan zijn??
Sanne1993 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Nee, konijnen kunnen niet overgeven, daar hebben ze een te sterke cardiasphincter voor
SuzanneKnuffel Geplaatst: 19 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2015 Oke dus is 't van de hondjes.. oke.. Had ze vandaag rucola gegeven en dacht evt aan teveel vocht
Evee Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Konijnen kunnen alleen iets opspugen als het nog niet goed is ingeslikt. Zij kunnen dus niet overgeven zoals wij mensen dat kunnen.
Lonja Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Nee, konijnen kunnen niet overgeven, daar hebben ze een te sterke cardiasphincter voor Cardiasphincter? Ik krijg alleen maar Engelse resultaten op Google.
Sanne1993 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Cardiasphincter? Ik krijg alleen maar Engelse resultaten op Google.De maag heeft twee sphincters eentje bij de slokdarm, die heet de cardia en eentje bij de dunne darm, die heet pylorus.
Lonja Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 OkƩ wederom alleen Engelse resultaten, maar Google translate zegt sluitspier. Dan wordt het al een stuk duidelijker
Aniek Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Nee, echt overgeven kunnen ze niet.Maar heb wel eens gezien dat ze bijna stikten in een brokje en dan een zooi slijm mee kwam uit neus en bekje. Absoluut geen fijn gezicht, maar gelukkig wel goed gekomen. Het zou het kunnen zijn, maar kan ook gewoon van de hondjes zijn.Ā
Domino Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Nee, echt overgeven kunnen ze niet.Maar heb wel eens gezien dat ze bijna stikten in een brokje en dan een zooi slijm mee kwam uit neus en bekje. Absoluut geen fijn gezicht, maar gelukkig wel goed gekomen. Het zou het kunnen zijn, maar kan ook gewoon van de hondjes zijn.Dat heb ik ook inderdaad al 2 keer meegemaakt. Een rotgezicht maar het kwam er gelukkig wel uit.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 20 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2015 Er lag geen biks meer ofzo, dus vermoed dat 't gewoon van de hondjes is geweest..
Aniek Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Nee, de biks gaat daarna ook wel gewoon op
080509 Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Ik heb ook meegemaakt dat mijn konijn zich verslikte in haar brokjes en toen kwam er ook een hoop zooi uit haar neus en bekje. Zij heeft het helaas niet gered, ondanks alle pogingen :(. Maar konijnen kunnen inderdaad niet overgeven zoals wij.
Lienappelsien Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Was het geen plas? Af en toe vinden ze het nodig om in hun voerbak te plassen...
SuzanneKnuffel Geplaatst: 20 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2015 Dat dacht ik eerst dus ook.maar was doorzichtig met wat van die belletjes... wat honden ook hebben als ze teveel/te snel water hebben gedronken
SuzanneKnuffel Geplaatst: 20 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2015 Dat dacht ik eerst dus ook.maar was doorzichtig met wat van die belletjes... wat honden ook hebben als ze teveel/te snel water hebben gedronken...
Aanbevolen berichten