Ga naar inhoud

Konijn gestopt met eten!


bob

Aanbevolen berichten

Peanut eet opeens niet meer. Vanmiddag heb ik nog geknipt en schoongemaakt en toen was er niks aan de hand. Nu bij het hooi geven voor het slapen gaan viel het me op.


 


Hij wil niks geen hooi geen brokje geen cranberry. Heb hem net wat infacol gegeven voor als het gas is.


 


Ik heb dwangvoer en wortelhapje in huis moet ik dat nu gaan doen, of nog even wachten !?!?! 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso niet zomaar gaan dwangvoeren zonder dat je weet wat het is. Hopelijk eet hij straks weer en anders zorgen dat hij warm blijft (weet niet of ze buiten zitten maar het wordt te koud vannacht om een konijn wat niet eet buiten te laten) en in de gaten blijven houden, anders even de dierenarts bellen om advies. Gaat het slechter dan zou ik naar de dierenarts gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij dacht aan een verstopping/maagoverlading. Vanavond kijken ze of de darmen alweer beter aan het werk zijn/de maag minder vol is en zo niet dan gaan ze een andere behandeling starten. Ik heb er goed vertrouwen in want hij is al weer veel opgewekter en lekker hooi aan het eten. 


 


Ik vind het wel gek want ze krijgen bij mij op vaste tijden eten, niet te veel en ik heb geen dwangvoeding gedaan en dat zijn de dingen die ik vind waardoor een maagoverlading ontstaat. Zou het dan door een haarbal komen?! Ik heb gister geknipt maar had dat dan eerder moeten doen.. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .